mereka yang sudi

Thursday, November 4

Alhamdulillah

Alhamdulillah..bersyukur ke hadrat ilahi kerana masih diberi peluang menaip...setelah hampir 2 minggu keadan kesihatan yang kurang baik..mungkin disebabkan oleh faktor cuaca yang tidak menentu akhir-akhir ini...

sekejap sejuk...tetiba panas...de orang kata tu demam rindu Malaysia...de orang lain kata...kawin je la... de pula orang kata ...tu nak hakis dosa...ape2 la...yang pastinya masih lagi kurang sihat...

Alhamdulillah,hari ni da mula cerdas dan cergas...tapi masih batuk2...masih mampu membuka mata dan bernafas..jadi kulangkahkan kaki pergi ke Universiti Al-Azhar seawal pagi..disebabkan hari ini khamis,jadi terpaksa menaiki teksi,selalunya 10pound...tapi disebabkan naik teksi meter..hari ni kena bayar 15.25pound egypt....xpe2...tujuan diteruskan...sesampai je kat bahagian hal ehwal pelajar(syuun)...tetiba dimaki terus oleh pakcik pejabat tu...die ckp..segala urusan buat hari sabtu...huhu...aku terngintai2 kat ingkap,tengok2 pe je keje pakcik tadi...huhu...tengah menulis...mungkin sibuk kot...maka kuteruskan langkah pergi ke maktabah darussalam...maka ku habikan masa ku di situ...huhu...


takde ape nak cerita,sekadar keluar n nak keluarkan peluh sahaja...Alhamdulillah kesihatan a bertambah baik...:)

3 comments:

Ibnu Samaon Al-Kuala Lumpury said...

salam.. alhamdulillah. semoga ALLAH menyempurnakan nikmat kesihatan ke atasmu.

Mohd Hafizi Bin Tajuddin said...

syafakallah. sory xtau lak demam. dah sht jemput la dtg BAZAR NOGOGHI kt RNSK.

semalu said...

Moga Allah permudahkanmu

Khair insyallah