Posts

Showing posts from January 15, 2010

Syukran kawan2....

syukran kepada sahabat2 yang mengingatiku....
walaupun diri ni sangat lemah...tapi masih de yang menghargai....huhu

mekasih kat tuan blog....
adam@wan....http://adamhawa-adam.blogspot.com/
syamsul ganu....http://kembaramursyid.blogspot.com/



mekasih sbb ingat kat saya.....huhuhu

Umo yang makin meningkat...huhu

Image
Genap sudah umo ku ..... tahun...hehehe...
makin meningkat...ingatkan leh kurang2.....
14hb januari ......
bemula jam 12 tgh malam...kawan2 terutama ahli bait lepak kat bilik...huhu...
ana pun ape lagi g la tempah pizza....konon2 nak lari dari sakatan besday ni...
Dengan baik hatinya ,,,g ar tempah pizza...suasana hiruk pikuk...penuh ngan gelak tawa....dengan penuh keriangan kawan2 mendoakan kebahgiaan ,kejayaan....

huhu...wajahku yang bersemangat...huhuhu...

ni plak gambar sebilangan ahli baitku yang berpakat untuk membuat 'gimik'...huhuhu....heri da siap ngan telur...huhu...cane la leh xperasan malam tu.....


sedang rancak berborak2...tetiba de satu bunyi kat belakang...huhu...xsempat nak toleh tetiba da meleleh je telur kerambut n muke ku...huhuhu...sampai ati korang....

hahaha...padan muka.....kan da kene .....
huhuhu...kelihatan masa tu mukeku yang sangat pasrah...ala kul lihal...sanah helwa ku sendiri...setahun sekali....Sayang ahli baitku.....



ZAIDI....KAYOL...Dik WAN...e-jan....H…