~sesi luahan~



ni post untuk hari ni....hari yang kurang seronok....
sedikit kalam untuk penyejuk hati ku sendiri.....
ikutkan marah...memang makan kaki.....
huhu....

"kita rasa banyak melakukan kerja...sedangkan orang lain lebih banyak kerja dari kita'



'kita merasakan tekanan dari orang...tanpa sedar kita lagi banyak memberi tekanan pada orang'



cukuplah post untuk hari ni...hangin tetiba....huhu....
baru kena 'arah ckit da nak mengamuk.....ape da...orang lain lagi teruk...jangan rasa diri ni banyak beramal...orang lain lagi banyak amal dari kita....

"terlalu banyak fikirkan hati orang...aku lupe aku ade hati"
hahahaha..

huh....

*****************

p/s-tlong bagi nasihat kat saya....

Comments

banattheology said…
hangin pasal pe lak ni??
ish3
xsalah kalau nak utamakan hati orang lain...
hati sendiri panas @ sakit..
tapi dalm condition yg sesuai ah...
mane la tao kan...dpt pahala...
kan3..
huhu....
hangin sebab.....tgk ayat2 kat atas tu...lebih kurang ar situasi nye....
s1t1 2uL41k4 said…
ala, bese la tu ust.. manusia ada macam2 jenis.. dah, tak yah nak hangen2..
huhu...mekasih siti zulaikha:)

Popular posts from this blog

Sajak Perjuangan - RASULULLAH SUNGGUH MULIA

نموذج خطة الدرس اليومية لمادة اللغة العربية للصف الأول

Mengetuk Pintu-pintu Pertolongan Allah