mereka yang sudi

Tuesday, June 15

Piala Dunia




dalam kehangatan musim peperiksaan ni , berlaku sedikit pertembungan ngan bahang Piala Dunia...sebagai seorang yang meminati sukan jenis ni , xdapat digambarkan rasenye keadaan membaca buku sambil menonton perlawanan bola sepak....nasib baik la beza masa disini ngan afrika tu sejam je...xde la menonton sampai larut malam....huhu

jangkaan awal meramalkan bahawa Brazil mampu untuk merampas Piala berprestij ini dari penyandangnya iaitu Itali....ape2 pun kita nantikan penyudah Piala Dunia ni.....

p/s-tengok bola jangan sampai lupe diri , Malaikat sentiasa je tunggu nak bawa roh ke alam lain...
solat jangan tangguh2 kan......
k.....dari hati untuk diri ni.....

No comments: