mereka yang sudi

Monday, August 16

semakin tak keruan....ada panduan...

alhamdulillah...sepertiga malam ni,dapat menghubungi mak,berbual dengan abah...rindu sangat rasanya hati ini bila mendengar suara mereka...mak ngan abah pun bertukar-tukar untuk mendengar suaraku...
syukur ku panjatkan kerana masih lagi dapat mendengar suara-suara insan yang ku sayangi....
mendengar nasihat serta luahan mereka...lantas aku menceritakan situasi ku sekarang ni,mereka mendoakan serta memberiku kata-kata perangsang yang membuatkan tekanan itu menghilang.....

selepas menghentikan perbualan dengan mereka, tetiba disapa di arena chating oleh kawan kuliahku....dengan nada yang agak sempoi die memberitahu bahawa natijah tahun 4 syariah da ditampal,tapi natijah yang tasfiah je....sedang aku ingin bertanya lebih lanjut,ahli rumahku mengajak untuk sahur,aduish,lantas ku g la jamah sikit sebab ati ni da nak macam keluar sebab denyutan jantung terlampau kuat...aku cubit sikit ayam goreng,ku kunyah lalu terus g mengadap laptop untuk meneruskan perbualan,tapi malangnya kawanku da signout....aaaaaaaarrrrrrrrrggggggggggggghhhhhhhhhhhhhh.......nak tau lebih lanjut maka dengan relanya pagi ini akan ku gagahkan kaki untuk g tengok sendiri......





apa2 pun...tekanan ini sungguh kuat dan dahsyat,hampir2 ku putus harap,tapi ku xpernah lupa nasihat ibu ku....'angah...kalau rasa tekanan atau rasa terbeban atau rasa2 xbaik,ambil wudhuk,terus ngadu kat TUAN pemilik perasaan'....

Jadi,aku panjatkan doa kepada MU YA ALLAH..permudahkan urusan ku....berikanlah yang terbaik untukku......

terima kasih mak......

1 comment:

alias_safwan said...

result dapat brape ust?