mereka yang sudi

Thursday, March 19

Hari Rabu Yang Cukup Seronok

Huhuhu...xtau la cane nak cakap...benda ni mungkin aku je rasa seronok...
macam biasa aku ke kuliah setiap hari..erm...ke kuliah ni da jadi kewajipan kat aku,sbb aku da janji kat mak nak ke kuliah setiap ari...jadi Alhamdulillah sejak mula datang ke Mesir hingga ke arini aku rasa xpenah mungkir janjiku tu...
Jadi hari rabu bersamaan 18hb 3 2009,aku ke kuliah macam ari2 biasa,aku datang kelas fiqh muqaran...kelas mula kul 1 sampai kul 3....jadi macam biasa la...DR ngaja...tapi aku rasa bersemangat je dalam kelas kali ni...dan dalam 3 tahun aku ikuti kuliah di Al-Azhar...baru arini aku dapat jawab soalan DR n DR berpuas ati ngan jawapan aku...huhu...selalu aku bg jawapan tergagap-gagap..tapi kali ni Alhamdulillah dapat jawab...ni la yang membuatkan aku rasa seronok sangat...yela...bukan senang nak jawab spontan....hehehe
Tapi ape2 pun jom la ramai2 penuhkan kuliah...best g kuliah tu...macam2 nak cerita pas blik kuliah...bila lagi nak dapat rasa susah macam para ulama' terdahulu..baru takat jatuh bas kita da merungut xnak g kuliah...hehehe...ni nasihat untuk diri sendiri sebenarnya...huhu...ye la masa kini xleh tegur org 'direct' nanti kita di marah balik...jadi aku tegurla diri aku ni dulu....

k,,sekadar mengisi masa aku yang terluang...wassalam

No comments: